Actie voor ZZP en Freelance ondernemers:
Administratie geregeld voor maar €99,- per maand!
ZZP Freelance administratie
ZZP & Freelance ondernemers opgelet; iAccount4u heeft een speciale actie waarbij we tijdelijk onze administratie pakketprijs voor deze groep met flink veel korting aanpassen. Stap nu over of start met je onderneming en neem een jaarcontract af voor maar
€ 99,- per maand!
Met één afspraak regelen we het overstappen of het starten van uw bedrijf en zetten we uw administratie op zodat u vanaf het begin op de goede weg zit. Het eerste jaar zorgen wij voor een piekfijne administratie en alle aangiften en krijgt u advies hoe het meest efficiënt de financiële kant van uw onderneming te runnen. Dat kan op 2 manieren:
Hoe?
Op ons kantoor
- U levert al uw documentatie digitaal aan en wij verzorgen de rest.
- Dat kan middels een beveiligde verbinding en het gebruik van een ‘file sharing’ programma
- U levert uw documentatie aan op een USB stick
- Wij kunnen ook uw documentatie ophalen binnen een straal van 20 Km. Is de afstand groter, dan brengen wij daar wel een kilometervergoeding voor in rekening
Op uw kantoor of bij u thuis
- We komen bij u langs om te laten zien hoe we werken, wat we voor u kunnen betekenen en wat we van u verwachten om uw administratie tot in de puntjes verzorgd te krijgen (dit kost u éénmalig € 110,-)
- We voeren daarna 1x per kwartaal een controle uit voor € 150,- gedurende het contract jaar
- U heeft uw documentatie op een nette wijze voor elkaar zodat we snel kunnen werken
Werkzaamheden bedragen: |
---|
• inschrijving KvK |
• aanvragen VAR-verklaring(en) |
• afhandeling vraagstukken |
• controleren van afgesloten contracten |
• controleren van de financiële gegevens |
• ondernemingsplan check (aandachtspunten, risico’s etc) |
• opzetten / verwerking administratie & boekhouding |
• facturatie + financiële zaken via internet bankieren |
• incasseren (aanmaken & versturen aanmaning) |
• controleren aanslagen + evt bezwaar aantekenen |
• financial coaching (check of zaak tenminste een jaar kan leven) |
• regelen van alle debiteurenbeheer & crediteurenbeheer (aanmaken / versturen, facturen) |
• opstellen van kwartaal overzicht balans, winst & verlies rekening |
• uren registratie en doorgeven aan bijvoorbeeld UWV + Belastingdienst |
• bijhouden van urenstaat & kilometer registratie |
• aangifte(en) omzetbelasting opstellen & versturen |
• aangifte(en) loonheffing opstellen & versturen |
• opstellen & verwerking van de salaris administratie |
• controleren (omzet, kosten, bankafschriften, jaarcijfers, omzet & loonheffing aangifte) |
• inkomstenbelastingen opstellen & verwerking |
• jaarcijfers opstellen & verwerking |
• balans, winst & verliesrekening opstellen & verwerking |
U wilt liever eerst face-to-face kennis maken?
We komen graag bij u langs!
Een overeenkomst met iAccount4u is standaard voor één contractjaar van 12 maanden. Een contractjaar gaat in op datum van ondertekening. Het opzeggen van een overeenkomst is schriftelijk mogelijk en dient 2 maanden voor einddatum overeenkomst in ons bezit te zijn. Een uitgebreide versie van de voorwaarden is kosteloos aan te vragen via e-mail. Alle prijzen hierboven vermeld zijn exclusief BTW en gelden voor de duur van één contractjaar.